Sunday, March 6, 2011

rindu famili

  Assalamualaikum..

Bla rasa mcm lama dh dh xblik rmh...terasa rindu plak?rindu pd siapa?pd famili larr..adik,mak,ayah..xspecially mak...rindu sgt3x..coz mak aku spt kawan aku,tempat meluahkan perasaan,borak2,gelak tawa,mcm2 lagi larr...manja sgt kn!ala ala anak manja mak gitu kn!hahaha..xda arr..ank sulung mna blh manja2

n den bbrapa hari nie..aku agk kurang sihat..kejap panas,kejap dh lega balik,,tp still batuk2..xcukup plak..kaki aku tergeledoh(ckp utara) or terseliuh..

sblum nie,kaki aku dh prnah trseliuh 3x dah..dya bengkak,,bla diurut dya dh lega..tp bla duduk kt kolej plak..jd cam 2..hmmm,,,,siapa larr plak yg nk tlong urutkan kaki aku nie?..diri sendiri larr,,jwbnyer!..

nseb baik larr,,xbengkak sgt.coz ltak ubat awl2,tp still rsa sakit +++bila nk buat senaman kaki.hu3.time nie..larr sedih sgt,,bla kita sakit,,xda siapa nk urutkn kaki mcm kt rumah..nk mintak kwn tlong urutkn,,takut trslh urat bla urut nnty plak..hmmm..kaki aku jd cam 2 sbb trjatuh dr tangga msa nk balik blik..coz wing blik aku 2..mmg gelap..lampu koridor,,xbuka(dh brkurun abad)so,,,alamatnya! ntah cam mna blh jatuh..n den msa 2,,smbil tgok2 kucing kt bwh 2(peminat kucing)..hu3..tetiba dh jatuh,,tinggal lg 2 ank tangga,,nk smpai bilik..

redha jaa larr..jd cam nie,, setiap ujian pasti ada hikmah disebaliknya,, selain dpt mnhapuskn dosa2 kita yg telah lalu..
sabar jaa larr,anis


sekian

~Terima Kasih Daun Keladi kerana sudi membaca entry arenyss~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...