Friday, March 18, 2011

ANDAI aku dapat???

                                    As salam buat semau teman2..

Andai aku boleh kembali ke zaman dahulu,aku adalah orang yang first nk kembali ke zaman yang dlu...
                                 seperti citer doremon..hahaha..
tulah asal citer xlogik jaa,dh percaya ada..kalau larr ada...akan aku gunakan waktu itu utk belajar dgn sebaiknya...perjalan jatuh bangunnya aku dalan dunia debat,,sememangnya teman2 dunia debat menjadi saksi.Jika aku diberi pilihan utk memutarkan masa,aku teringin utuk berada pada zaman akau tidak mengetahui apa2 psl debat,,juz brhujah brdasarkan strukturnya  tetapi hujah aku sampai,,aku mampu utk bercerita dengan baik..masa 2  abg zam jd senior kitaorg n ajar kitaorg...tetapi tidak sekarang,,itu adakah dilema aku sekarang..hmmm..ENTAHLAH..Masa telah mematangkan aku serta telah mengubah aku..harap2 aku mampu menjumpai keadaan penghujahan aku seperti dlu lagi especially time Debat Naib Caunselor dah dekat nie..lagi seminggu lagi..korang doakan anis utk pertandingan debat naib caunselor 2,ey..insyaALLAH,,hrp boleh melakukan yang terbaik..
                                       
sekian

~Terima Kasih Daun Keladi kerana sudi membaca entry arenyss~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...