Sunday, October 23, 2011

Tabahkah aku????

As Salam...

Tabahkah aku...?????selam ini,,i'm trying to comfort myself...trying to motivated myself....i'm keep trying to be strong girl...bukan strong dr segi fizikal tp dr segi dalaman..tp sumer 2...kekadang ianya berjaya menabahkan dan menenangkan perasan dan hati aku..tp ada jugak beberapa perkara yang menyedihkan dan sukar untuk menabahkan hati  aku..eventhough i keep trying and trying...at last, i still are crying and crying on....non stop..

This sem,so many things happen to me...i had nerves illness,chicken pox....
Now,i have chicken pox fever...rsa sgt sukar utk aku tempuhi sgt...demam 2 jadi msa keje tgh bertimbun utk disiapkan...bila demam 2 berlaku...aku try utk kuat...tp semua 2,,,tak berhasil..maybe,,hati aku sgt tersentu,,dan lembut..coz i need someone beside me,,to encourage me,to take care of...Bukannya aku xda kwn yg ambil berat terhadap aku,,cuma aku sgt memerlukan  mak.ayah aku disisi aku...demam nie sgt sakit...ditambah terpaksa berpantang makanan, dan mcm2...demam chicken pox + sakit urat = pantang makanan...sgt sukar utk dilalui...mcm org tua pulak
Dlu aku merasakan aku sudah cukup tabah dan berdikari utk melalui pahit getir hidup ini..tp rupanya aku tak setabah itu..aku mmg sukar untuk mengalirkan air mata..tp akhirnya air mata 2,jatuh tanpa henti2 mengingatkan famili yang jauh dr aku,mengenangkan aku dlm keadaan demam nie,,,walauapapown..gambate yo!!semua itu tak akan mudah mengoyahkan semangat aku...aku bru teringat..ada org sakit lagi teruk dr aku...tp mereka boleh lalui..knpa tidak aku kn!huhuhu,,btol tak!hahahaha..sakit2 pown,blh berblog lg..heheheh.^_^
nampaknya aku terpaksa menyambut birthday aku yang ke 20 dalam keadaan sakit yang bakal tiba ....huhuhu...first time dlm hidup smbut birthday cam 2... 
 Ya Allah,jadikan lah aku setabah Siti khadijah.........

Sekian..Salam...Konnicwa

~Terima Kasih Daun Keladi kerana sudi membaca entry arenyss~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...