Monday, December 6, 2010

kenangan bersama

hari demi hari berlalu tanpa aku menyedarinya,tiba-tiba aku sudah pown habis exam..FUH!!exam...freedommmmmmmmm..hilang satu bebanan aku..Namun tika exam kian menyusur pergi tanpa lagi ingin menoleh ke belakang,aku merasakan aku sudah menjejaki satu langkah memasuki sem yang baru dan tika saat semester satu  akan jauh berlari meninggalkan pengejarnya,tika itulah..aku merasakan hati ini kepiluan kerna masa yang aku lalui bersama housemate aku,akan berakhir,tetapi our relationship will not end like that..coz....we are alwayz love each other..Aku mengimbau kembali saat baru-baru masuk semester dan baru masuk ke rmh itu,....
semua org di dalam rumah itu seperti agak janggal untuk memulakan bicara....ye lar kan..agak sukar untuk kita berbual,bersembang seenaknya dengan org yang baru kenal..namun,,,semakin hari,perasaan 2  mula bertukar warnanya..dalam rumah aku ada 6 orang sumernyer..seorg budak sabah(nazurah),seorg budak sarawak(ilin),seorg lagi budak perak(dinish)sorang lagi dak selangor(wawa),dan aku dan yang seorg lagi dari kedah(ain)..agak pelikkan dunia nie..dalam byk2 org kat dunia nie..aku dapat duduk serumah dengan budak kedah nie..ain namanyer,dulu dya dari Matrikulasi Perlis jugak sama seperti aku.Kat matrik aku tidak kenal dya tapi aleh2,dpt duduk serumah..mmang tidak aku jangka,dah lar satu negeri...KUASA  ALLAH,kan!jodoh kuat,,,
kenangan yang begitu manis sekali tika aku bersama dorang..saat makan beramai-ramai,bergelak ketawa,tengok citer korea sama2x nden paling yang x boleh nak dilupakan masa tengok citer korea share2x tuala nk lap air mata yang jatuh bercucuran 2,,,hahahah,,kelakar kan..n den karaoke sama2x..best sangat..namun apa ang menjadi kenangan manis bagi kita itu hanyalah datang cuma sementara,,,tetapi abadi tercalit di memori menjadi satu sejarah sebuah persahabatan...
Masih ku ingat lagi,,,ain suke cri lagu korea n lagu lain yg baru,,dan dya jugaklah master dalam mencari citer korea yg terbaru dan best..hahaha..n den dinish suke tidoq,ilin suke on9..wawa,dsah macam mak kami sumer coz wawa pandai masak n den memang matang dari kami sumer..kanak2 kew kami yang lain..heee..perasan,,,hahaha..aku?hurm?korang agak apew yg aku suke wat?hehehe..biarlah rahsia..hah!lagi sorang ag..naz,,nie pown suke on9..n den xterkecuali yg lagi sorang nie,yg minat giler2 ngan B2ST..xpernah lagi lar aku tgok owg yg SEfanatik ngan artis yg smpai mcm nie..kelakar plak dak sowg nie..unik lar pulak dya nie..2 owg dlm rmh nie gelar dya..nama dya ita...tp kepakaran dya adalah it.coz dya dak  koz it..minat giler lar dya dgn B2ST,smapi hafal lirik lagu,ikut tarian,n cari biodata artis2 tuh!dr nama dorang,alamat,ketinggian,berat,nama mak dya,ayah dya, n mcm lagi lar..HAI!sampai xlarat plak aku nk citer psl dya nih..
N den hari  kami sumer bersama mcm nie.,lpas habis exam,nk release tension!kmi mkn sama2x kat KFC with black forest cake..pergh,,sedap giler...yummi!smapai xlarat nk mkn lagi,,,,memang best duduk serumah ngan korang..sem depan dh xbleh duduk serumah ngan korang tapi apew2x pown..our friendship still kekal mcm dlu ag,.Hope lpas nie,,kita xde lar,xtegur2..harap2 still cam dlu ag..






sekian,wassalam
~Terima Kasih Daun Keladi kerana sudi membaca entry arenyss~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...