Monday, February 14, 2011

kU KeHiLanGan

Assalamualaikum..
            Setelah bbrapa minggu aku khilangan satu barang nie,sejak dari sebelum balik kampung,sebelum cuti Tahun Baru Cina,,,Akhirnya cermin mata n kotaknya sekali jumpa jugak,dh larr cermin mata 2,adalah cermin mata yg first pakai,baru buat semester lepas(sem 1)bila msok UPSI,,,agk mahal  larr...sbb aku nie silau thp tinggi,cermin mata 2 blh tahan tebal ..

              stlah 2 minggu lebih,bru dpt balik cermin mata 2..mmg agak risau bila brg 2 hilang,,tp buat relaks jaa..msti jumpak jugak,kn!nk tanye kt pekerja kedai 2,,memang agak xberani..takot akan keciwa,bila cermin mata 2,,xada tercicir kt situ, kt tempat lain..hohoho..mati laar,nk cari kt mana plak..kt dlm bilik pown xada,,dh lar xcakap  kt emak,kata brg 2 hilang..masa time nk hilang 2,aku bawak kotak n cermin mata 2 skli n cermin mata dlm beg sandang,, n den pegi IK COPY utk print something, entah mcn mne blh tercicir kt KEDAI  IKCOPY 2,rsa mcm xbwk keluar masa nk print 2,,hmmm(agk kepelikkan),
        even dh pegi kdai 2 n lalu lalang kedai 2 byk kali,masih xtnye2  lagi psl cermin mata yg tercicir 2,,xpasti..n takottt...BTOL ataupun x, brg 2 hilang n trcicir kt situ..tp skrg xprlu risau sudah..dh jumpa! blh larr pakai balik..x lar prlu tahan mata aku yg tersangat larr pedih bila xpakai cermin mata tika keadaan yg memerlukan,,tambah kt library n mengadap laptop....
Setiap apa2 yg berlaku 2 msti ada pngajran dan hikmahnya biarpun sepahit,semanis mana sekali pun sesuatau peristiwa itu,,sama larr jugak ngan citer aku nie,,msti ada pgjarannya..lepas nie  aku perlu lebih teliti dan berhati-hati,takot2 akan tercicir sekali lagi..hu3..ktakan xnak kehilangan buat kali kedua..


~Terima Kasih Daun Keladi kerana sudi membaca entry arenyss~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...