Saturday, February 26, 2011

Sibukkah

Assalamualaikum

Minggu nie dh nak msuk minggu ke-8 sudah!tup tup,tinggal lagi beberapa minggu lagi utk menhabiskn pembelajaran aku di sini..Sepanjang sem ini aku merasakan agak sibuk dan padat masa aku di sini ngan meeting,discussion latihn itu ini..hmmm..ya larr kan umur dh semakin brtambah,sem pun dh brtambah dr sem 1 ke sem 2 skrang nie..maka haruslah aku cuba menyibukkan diri utk mengaut segala pengalaman aku di UPSI nie,akum masih mengingati kata2 senior2 dan penyarah cthnya En.nizammudin,beliau kata klau kita dh jadi mahasiswa nie,cuba segala benda/aktiviti..maka,agak rugi larr kan! klau aku xmngambil kesempatan utk aktifkan diri,,heee,,2 yg agk lama dh tak update blog..dan kekadang aku rasa agak letih akn semua itu..dan apabila difikirkan balik,2 cuma perkara kecil shj.tak lg jd org2 besar mcm MPP tue...hmmm..
                  
 Then,hari nie,first time aku jd MC informal,dua kali plak 2 jd,ptg n pg utk open day KAB,PESTA ILMU 2011.Bagi aku belum pernah aku jadi MC informal just pernah jd MC formal jaah..OK larr..mmg best..first time kn!hahaha..hrp2 esok..akan berjalan lancar..insyaALLAH..Mmg byk program dan aktiviti yg dijlnkn sempena OPEN DAY ini..
SEKIAN

~Terima Kasih Daun Keladi kerana sudi membaca entry arenyss~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...