Tuesday, January 25, 2011

~dIRi sE0rAnG PeRiNdU~ ^_^

ASSALAMUALAIKUM..

tika rindu mengigit diri,aku bertanya"siapa yang aku rindui sebenarnya"
adakah DIA
adakah orang yang aku sayangi,
adakah orang  yg berhak aku sayangi,
 aku bermonolog..dan tika aku membaca entri niejauhkan rindu ini aku berfikir,mungkin aku tidak patut untuk merindui pada orang yang tak halal aku rindui,terasa berdosa aku,kerna yang halal bagiku untuk dirindui adalah mak,ayah,adik2 yang amat aku sayangi.dan DIA,, dan aku mohon,
,kau ampunkan lah diriku ini kerna dulu,dan kini,aku  merindui dia(insan bernama lelaki) dan engkau jadikan lah,rinduku ini,hanya untukMU dan keluargaku..
walaupown kini,rindu ini masih bertaut pada dia,biarpown hatinya bukan milikku lagi,dan biarlah aku masih disini  menjadi perinduiMU..
~Terima Kasih Daun Keladi kerana sudi membaca entry arenyss~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...