Sunday, January 23, 2011

SePI

ASSALAMUALAIKUM..

Malam nie.aku kesepian,tanpa ditemani  sesiapa di dalam rumah..hu3..HOUSEMATE yg lain,sumer pegi OPEN DAY KOLEJ ZA'BA..tinggal lah aku..dorang ada mengajak aku,,tapi,,aku jew xnk pegi..hu3..akhirnyer,,menyesal smpai xsudah..dah lar mlm nie,OPEN DAY KZ,mlm last,da mawi,kopratasa datang.mawi tuh..bezt wooo..tp aku xminat pown,mawi..kopratasa blh tahan lar...siap da pertunjukan bunga api ag 2...hish,,,jeles nih..sila kesali..2 lar alasan lagi anis nie..owg ajak xnk pegi,
         
                              alasan:keje byk..(motif sgt)
                   
tp sempat lg ber-blog..heeee..xpown,sbnarnyer,takot duit akan terbang cam 2 ajew..ye lar,,tahu2 jew lar,mlm2 last mcm gini,mau nyer peniaga xnak ambil kesempatan hbiskan stok dgn jual brg murah2,,kompem ar kn!...lebih murah dr biasa,ditambah kalau kita pandai tawar-menawar nie..pergh!!..harga memang jatuh giler2 lar..++++aku nie,perempuan,..perempuan kan suke shopping2 nie..termsoklah aku..kalau aku,suke shopping kasut,,honestly,kumpul kasut memang best,,like44x,kasut yg cantik2,especially wedges,,hee..dh lar kasut skrang nie,mcm2 trend,colour,..nie yg wat aku suke kumpul kasut..hahaha..tp syg aku nie,xblh pakai wedges,,sbb??hanya aku sje yg tahu..mse open day kz nie,ade lar,bleh dikatakan setiap mlm pegi,sbb dy bwu start mse hr khamis..except mlm nie lar..huar,,sedih..menyesal...xdpt mkn aiskrim...dh lar lma xmkn aiskrim..heee,,lma pown,,bwu 24 jam yg lalu jew xmkn aiskrim..2 ar,kn owg kta jgn tolak rezeki,,,hu3
     smpai sini sje coloteh aku..sekian..

~Terima Kasih Daun Keladi kerana sudi membaca entry arenyss~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...