Saturday, January 1, 2011

C.I.N.T.A,c.i.n.t.a & ciNtA

ASSALAMUALAIKUM...
 Kekadang aku berfikir,nape aku jeles bila ada org yg akan pok pet 2..berceriter tentang cinta,citer cinta?nape aku perlu jeles?hanya aku yang bisa menjawabnyer..heee..


cinta menyinta kekasih insan yang bernama lelaki atau perempuan yang saling menyintai....


APA ITU CINTA???PERLUKAH CINTA???(haruslah)..lihatlah entri nie...DIN


Melewati ke blog teman2,acap kali akan dihidangkan dengan cinta...cinta kekasih bernama manusia..mungkin aku tidak menyedari,sekarang pown aku sudah berbicara tentang cinta.,,
KUANG3X..kena batang hidung sendiri lah pulak kan!hahaha..
SO,biarlah kita lebih mencintai ILAHI,dan orang2 disekeliling kita yang menyayangi diri kita  dari mencintai seorang lelaki yang mungkin akan membuatkan kita hanyut dalam cinta..
kerna seperti kata-kata A.SAMAD SAID..


janganlah kita melihat apa yang kita tiada,
tetapi lihatlah apa yang masih ada dengan kita..


apa yang kita ada?motif sangat kan!=kasih sayang ilahi,dan org lain..yang sangat kita sayang,dan menyayangi kita,,,


apa yang kita tiada???persoalan yang terlalu subjektif...
T.I.A.D.A.=mungkin cinta seorang lelaki..


Walau apa pun tafsiran kita tentang cinta?untuk siapa?dari siapa?pentingkah ia?..hanya ALLAH yang bisa menjawabnya..maknakan lah sebuah cinta dengan keikhlasan biar apa pown sekali cinta itu untuk siapa..
                                    
SEKIAN..WASSALAM..






~Terima Kasih Daun Keladi kerana sudi membaca entry arenyss~

2 comments:

  1. assalamualaikum.

    :) thanks drop komen pertama awak di blog sy.:)

    p/S: sedang cuba menjaga hati.Tak mahu mencintai dan dicintai selagi belum tiba masanya. :)

    ReplyDelete
  2. terima kasih awk..sye pown sme..nk jga hati,,xnk fkir psl cinta lg..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...